1988 Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 (147 Hp) 4x4 | Dane techniczne
Acceleration 0 - 100 km/h | 9.8 sec |
Acceleration 0 - 60 mph | 9.3 sec |
Acceleration 0 - 62 mph | 9.8 sec |
Fuel Type | Petrol (Gasoline) |
Fuel consumption (economy) - extra urban | 6.8 l/100 km |
Fuel consumption (economy) - urban | 12.4 l/100 km |
Maximum speed | 205 km/h |
Weight-to-power ratio | 8.5 kg/Hp, 118.3 Hp/tonne |
Weight-to-torque ratio | 7.3 kg/Nm, 136.8 Nm/tonne |
Dimensions
Drag coefficient (Cd) | 0.30 |
Front overhang | 817 mm |
Front track | 1450 mm |
Height | 1406 mm |
Length | 4408 mm |
Minimum turning circle (turning diameter) | 10.55 m |
Rear (Back) track | 1443 mm |
Rear overhang | 922 mm |
Wheelbase | 2669 mm |
Width | 1714 mm |
Drivetrain, brakes and suspension specs
Assisting systems | ABS (Anti-lock braking system) |
Drive wheel | All wheel drive (4x4) |
Drivetrain Architecture | The Internal combustion engine (ICE) drives the front wheels permanently, and the rear wheels are driven through an electrically or mechanically operated clutch if necessary. |
Front brakes | Ventilated discs |
Front suspension | Independent, type McPherson with coil spring and anti-roll bar |
Number of gears and type of gearbox | 5 gears, manual transmission |
Power steering | Hydraulic Steering |
Rear brakes | Disc |
Rear suspension | Torsion |
Steering type | Steering rack and pinion |
Tires size | 195/55 R15 |
Wheel rims size | 15 |
Engine specs
Compression ratio | 10.4 |
Coolant | 7.2 l |
Cylinder Bore | 83 mm |
Engine Model/Code | DFW XU9J4Z |
Engine aspiration | Naturally aspirated engine |
Engine configuration | Inline |
Engine displacement | 1905 cm3 |
Engine layout | Front, Transverse |
Engine oil capacity | 5.1 l |
Fuel injection system | Multi-point indirect injection |
Number of cylinders | 4 |
Number of valves per cylinder | 4 |
Piston Stroke | 88 mm |
Power | 147 Hp @ 6500 rpm. |
Power per litre | 77.2 Hp/l |
Torque | 170 Nm @ 5000 rpm. |
Valvetrain | DOHC |
General information
Body type | Sedan |
Brand | Peugeot |
Doors | 4 |
End of production | 1992 year |
Generation | 405 I (15B) |
Model | 405 |
Modification (Engine) | 1.9 SPort MI-16 (147 Hp) 4x4 |
Powertrain Architecture | Internal Combustion engine |
Seats | 5 |
Start of production | 1988 year |
Space, Volume and weights
Fuel tank capacity | 70 l |
Kerb Weight | 1243 kg |
Max load | 447 kg |
Max. weight | 1690 kg |
Permitted trailer load with brakes (12%) | 1200 kg |
Trunk (boot) space - minimum | 470 l |
Często Zadawane Pytania
Oto odpowiedzi na niektóre typowe pytania
Numer VIN, zwany także kodem VIN, to numer identyfikacyjny pojazdu. VIN to skrót od angielskiego terminu Vehicle Identification Number. Numer VIN to unikalny zestaw 17 znaków, który producenci samochodów przypisują wszystkim produkowanym przez siebie pojazdom. Kod VIN można znaleźć na różnych częściach karoserii lub w dokumentach rejestracyjnych.
W raporcie pojazdu CarVertical znajdziesz najważniejsze informacje o pojeździe, które pozwolą Ci ocenić jego stan. W raporcie znajdziesz takie informacje jak przebieg pojazdu, dane o wypadkach, kraje poprzednich rejestracji, wpisy z przeszukiwanych baz samochodów i wiele innych przydatnych informacji.
Raporty CarVertical są dostępne natychmiast lub mogą zająć do kilku minut. Usługa świadczona jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, raporty generowane są automatycznie. Przetworzenie Twojej płatności zajmuje w zasadzie tyle samo czasu – im szybciej pieniądze dotrą na Twoje konto CarVertical, tym szybciej otrzymasz raport.
Po pierwsze, CarVertical jest generalnie pierwszym na świecie dostawcą raportów historii VIN według kodu samochodu, otrzymującym część danych w czasie rzeczywistym bezpośrednio z samochodu. Informacje uzyskane w ten sposób są najbardziej aktualne, dlatego są tak funkcjonalne. Ponadto CarVertical korzysta z technologii BlockChain, dzięki czemu dane dostępne CarVertical są autentyczne i prawdziwe.
Informacje o samochodach pozyskiwane są z wielu źródeł, w tym z serwisów samochodowych, krajowych rejestrów różnych krajów, firm ubezpieczeniowych, „połączonych” parkingów i tak dalej.