Wprowadź numer VIN
Uzyskaj najdokładniejszy raport dla pojazdu. Podstawowe informacje są BEZPŁATNE


2010 Peugeot 308 CC I (Phase I, 2008) 2.0 HDI (165 Hp) FAP Automatic | Dane techniczne


Engine specs

Coolant 8.2 l
Engine Model/Code RHH DW10CTED4
Engine aspiration Turbocharger, Intercooler
Engine configuration Inline
Engine displacement 1997 cm3
Engine layout Front, Transverse
Engine oil capacity 5 l
Engine systems Particulate filter
Fuel injection system Diesel Commonrail
Number of cylinders 4
Number of valves per cylinder 4
Power 165 Hp @ 3750 rpm.
Power per litre 82.6 Hp/l
Torque 340 Nm @ 2000 rpm.

Performance specs

Acceleration 0 - 100 km/h 10.3 sec
Acceleration 0 - 60 mph 9.8 sec
Acceleration 0 - 62 mph 10.3 sec
Emission standard Euro 5
Fuel Type Diesel
Fuel consumption (economy) - combined 6.6 l/100 km
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.4 l/100 km
Fuel consumption (economy) - urban 8.7 l/100 km
Maximum speed 202 km/h
Weight-to-power ratio 9.8 kg/Hp, 101.5 Hp/tonne
Weight-to-torque ratio 4.8 kg/Nm, 209.2 Nm/tonne

Drivetrain, brakes and suspension specs

Assisting systems ABS (Anti-lock braking system)
Drive wheel Front wheel drive
Drivetrain Architecture The Internal combustion engine (ICE) drives the front wheels of the vehicle.
Front brakes Ventilated discs
Front suspension Independent, type McPherson with coil spring and anti-roll bar
Number of gears and type of gearbox 6 gears, automatic transmission
Rear brakes Disc
Rear suspension Torsion
Steering type Steering rack and pinion
Tires size 225/45 R17; 225/40 R18
Wheel rims size 17; 18

Dimensions

Height 1426 mm
Length 4440 mm
Wheelbase 2605 mm
Width 1872 mm

General information

Body type Coupe - Cabriolet
Brand Peugeot
Doors 2
End of production 2011 year
Generation 308 CC I (Phase I, 2008)
Model 308
Modification (Engine) 2.0 HDI (165 Hp) FAP Automatic
Powertrain Architecture Internal Combustion engine
Seats 4
Start of production 2010 year

Space, Volume and weights

Fuel tank capacity 60 l
Kerb Weight 1625 kg
Max load 425 kg
Max. weight 2050 kg
Trunk (boot) space - maximum 403 l
Trunk (boot) space - minimum 226 l



Best VIN Decoding and lookup tool
Najlepsze narzędzie do dekodowania VIN

Ocena 4.7 / 5

Ostatnie sprawdzenie VIN
WBADM41080GM08018
JTDKGNEC80N282590
5NMS5CAA2KH115110
UU1J9220562094648
VF1HJD20162107767
WAUZZZ8K5GA010340
WUAZZZ4G4EN904889
VF1RFA00965905665
VF1KZ1U0645530899
VF1KZ0V0641559788
MMCXNA05AGH020222
WDD1173441N0XX629
UU1DJF00771992478
VF33BRNFC83882483
KNADN512AE6908104

Często Zadawane Pytania

Oto odpowiedzi na niektóre typowe pytania

Numer VIN, zwany także kodem VIN, to numer identyfikacyjny pojazdu. VIN to skrót od angielskiego terminu Vehicle Identification Number. Numer VIN to unikalny zestaw 17 znaków, który producenci samochodów przypisują wszystkim produkowanym przez siebie pojazdom. Kod VIN można znaleźć na różnych częściach karoserii lub w dokumentach rejestracyjnych.

W raporcie pojazdu CarVertical znajdziesz najważniejsze informacje o pojeździe, które pozwolą Ci ocenić jego stan. W raporcie znajdziesz takie informacje jak przebieg pojazdu, dane o wypadkach, kraje poprzednich rejestracji, wpisy z przeszukiwanych baz samochodów i wiele innych przydatnych informacji.

Raporty CarVertical są dostępne natychmiast lub mogą zająć do kilku minut. Usługa świadczona jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, raporty generowane są automatycznie. Przetworzenie Twojej płatności zajmuje w zasadzie tyle samo czasu – im szybciej pieniądze dotrą na Twoje konto CarVertical, tym szybciej otrzymasz raport.

Po pierwsze, CarVertical jest generalnie pierwszym na świecie dostawcą raportów historii VIN według kodu samochodu, otrzymującym część danych w czasie rzeczywistym bezpośrednio z samochodu. Informacje uzyskane w ten sposób są najbardziej aktualne, dlatego są tak funkcjonalne. Ponadto CarVertical korzysta z technologii BlockChain, dzięki czemu dane dostępne CarVertical są autentyczne i prawdziwe.

Informacje o samochodach pozyskiwane są z wielu źródeł, w tym z serwisów samochodowych, krajowych rejestrów różnych krajów, firm ubezpieczeniowych, „połączonych” parkingów i tak dalej.



© 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone