2009 Peugeot 207 (facelift 2009) 1.4 (73 Hp) | Dane techniczne
Acceleration 0 - 100 km/h | 14.4 sec |
Acceleration 0 - 60 mph | 13.7 sec |
Acceleration 0 - 62 mph | 14.4 sec |
CO2 emissions | 145 g/km |
Emission standard | Euro 5 |
Fuel Type | Petrol (Gasoline) |
Fuel consumption (economy) - combined | 6.3 l/100 km |
Fuel consumption (economy) - extra urban | 4.9 l/100 km |
Fuel consumption (economy) - urban | 8.6 l/100 km |
Maximum speed | 167 km/h |
Weight-to-power ratio | 15.4 kg/Hp, 64.8 Hp/tonne |
Weight-to-torque ratio | 9.5 kg/Nm, 104.8 Nm/tonne |
Engine specs
Compression ratio | 10.2 |
Coolant | 5.3 l |
Cylinder Bore | 75 mm |
Engine Model/Code | KFT TU3A |
Engine aspiration | Naturally aspirated engine |
Engine configuration | Inline |
Engine displacement | 1361 cm3 |
Engine layout | Front, Transverse |
Engine oil capacity | 3 l |
Fuel injection system | Multi-point indirect injection |
Number of cylinders | 4 |
Number of valves per cylinder | 2 |
Piston Stroke | 77 mm |
Power | 73 Hp @ 5400 rpm. |
Power per litre | 53.6 Hp/l |
Torque | 118 Nm @ 3300 rpm. |
Valvetrain | SOHC |
Drivetrain, brakes and suspension specs
Assisting systems | ABS (Anti-lock braking system) |
Drive wheel | Front wheel drive |
Drivetrain Architecture | The Internal combustion engine (ICE) drives the front wheels of the vehicle. |
Front brakes | Ventilated discs |
Front suspension | Independent, type McPherson with coil spring and anti-roll bar |
Number of gears and type of gearbox | 5 gears, manual transmission |
Rear brakes | Drum |
Rear suspension | Semi-independent, coil spring, Elastic beam |
Steering type | Steering rack and pinion |
Tires size | 185/65 R15 |
Wheel rims size | 15 |
Space, Volume and weights
Fuel tank capacity | 50 l |
Kerb Weight | 1126 kg |
Max load | 475 kg |
Max. weight | 1601 kg |
Permitted trailer load with brakes (12%) | 950 kg |
Permitted trailer load without brakes | 600 kg |
Trunk (boot) space - maximum | 923 l |
Trunk (boot) space - minimum | 270 l |
Dimensions
Drag coefficient (Cd) | 0.30 |
Front track | 1475 mm |
Height | 1472 mm |
Length | 4045 mm |
Minimum turning circle (turning diameter) | 10.8 m |
Rear (Back) track | 1468 mm |
Wheelbase | 2540 mm |
Width | 1748 mm |
Width including mirrors | 1972 mm |
Width with mirrors folded | 1818 mm |
General information
Body type | Hatchback |
Brand | Peugeot |
Doors | 3-5 |
End of production | 2012 year |
Generation | 207 (facelift 2009) |
Model | 207 |
Modification (Engine) | 1.4 (73 Hp) |
Powertrain Architecture | Internal Combustion engine |
Seats | 5 |
Start of production | 2009 year |
Często Zadawane Pytania
Oto odpowiedzi na niektóre typowe pytania
Numer VIN, zwany także kodem VIN, to numer identyfikacyjny pojazdu. VIN to skrót od angielskiego terminu Vehicle Identification Number. Numer VIN to unikalny zestaw 17 znaków, który producenci samochodów przypisują wszystkim produkowanym przez siebie pojazdom. Kod VIN można znaleźć na różnych częściach karoserii lub w dokumentach rejestracyjnych.
W raporcie pojazdu CarVertical znajdziesz najważniejsze informacje o pojeździe, które pozwolą Ci ocenić jego stan. W raporcie znajdziesz takie informacje jak przebieg pojazdu, dane o wypadkach, kraje poprzednich rejestracji, wpisy z przeszukiwanych baz samochodów i wiele innych przydatnych informacji.
Raporty CarVertical są dostępne natychmiast lub mogą zająć do kilku minut. Usługa świadczona jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, raporty generowane są automatycznie. Przetworzenie Twojej płatności zajmuje w zasadzie tyle samo czasu – im szybciej pieniądze dotrą na Twoje konto CarVertical, tym szybciej otrzymasz raport.
Po pierwsze, CarVertical jest generalnie pierwszym na świecie dostawcą raportów historii VIN według kodu samochodu, otrzymującym część danych w czasie rzeczywistym bezpośrednio z samochodu. Informacje uzyskane w ten sposób są najbardziej aktualne, dlatego są tak funkcjonalne. Ponadto CarVertical korzysta z technologii BlockChain, dzięki czemu dane dostępne CarVertical są autentyczne i prawdziwe.
Informacje o samochodach pozyskiwane są z wielu źródeł, w tym z serwisów samochodowych, krajowych rejestrów różnych krajów, firm ubezpieczeniowych, „połączonych” parkingów i tak dalej.