2006 Peugeot 207 CC 1.6 HDi (109 Hp) | Dane techniczne
Compression ratio | 17.6 |
Coolant | 5.6 l |
Cylinder Bore | 75 mm |
Engine Model/Code | 9HZ DV6TED4 |
Engine aspiration | Turbocharger, Intercooler |
Engine configuration | Inline |
Engine displacement | 1560 cm3 |
Engine layout | Front, Transverse |
Engine oil capacity | 3.75 l |
Fuel injection system | Diesel Commonrail |
Number of cylinders | 4 |
Number of valves per cylinder | 4 |
Piston Stroke | 88.3 mm |
Power | 109 Hp @ 4000 rpm. |
Power per litre | 69.9 Hp/l |
Torque | 240 Nm @ 1750 rpm. |
Valvetrain | DOHC |
Performance specs
Acceleration 0 - 100 km/h | 10.9 sec |
Acceleration 0 - 60 mph | 10.4 sec |
Acceleration 0 - 62 mph | 10.9 sec |
CO2 emissions | 136 g/km |
Emission standard | Euro 4 |
Fuel Type | Diesel |
Fuel consumption (economy) - combined | 5.2 l/100 km |
Fuel consumption (economy) - extra urban | 4.4 l/100 km |
Fuel consumption (economy) - urban | 6.6 l/100 km |
Maximum speed | 193 km/h |
Weight-to-power ratio | 13 kg/Hp, 77.1 Hp/tonne |
Weight-to-torque ratio | 5.9 kg/Nm, 169.9 Nm/tonne |
Dimensions
Drag coefficient (Cd) | 0.31 |
Front track | 1469 mm |
Height | 1397 mm |
Length | 4037 mm |
Minimum turning circle (turning diameter) | 10.8 m |
Rear (Back) track | 1470 mm |
Wheelbase | 2540 mm |
Width | 1748 mm |
Width including mirrors | 1972 mm |
Width with mirrors folded | 1818 mm |
General information
Body type | Coupe - Cabriolet |
Brand | Peugeot |
Doors | 2 |
End of production | 2009 year |
Generation | 207 CC |
Model | 207 |
Modification (Engine) | 1.6 HDi (109 Hp) |
Powertrain Architecture | Internal Combustion engine |
Seats | 4 |
Start of production | 2006 year |
Drivetrain, brakes and suspension specs
Assisting systems | ABS (Anti-lock braking system) |
Drive wheel | Front wheel drive |
Drivetrain Architecture | The Internal combustion engine (ICE) drives the front wheels of the vehicle. |
Front brakes | Ventilated discs |
Front suspension | Independent type McPherson |
Number of gears and type of gearbox | 5 gears, manual transmission |
Rear brakes | Disc |
Rear suspension | Semi-independent, coil spring |
Steering type | Steering rack and pinion |
Tires size | 195/55 R16 |
Wheel rims size | 16 |
Space, Volume and weights
Fuel tank capacity | 50 l |
Kerb Weight | 1413 kg |
Max load | 372 kg |
Max. weight | 1785 kg |
Permitted trailer load with brakes (12%) | 1070 kg |
Permitted trailer load without brakes | 600 kg |
Trunk (boot) space - maximum | 449 l |
Trunk (boot) space - minimum | 187 l |
Często Zadawane Pytania
Oto odpowiedzi na niektóre typowe pytania
Numer VIN, zwany także kodem VIN, to numer identyfikacyjny pojazdu. VIN to skrót od angielskiego terminu Vehicle Identification Number. Numer VIN to unikalny zestaw 17 znaków, który producenci samochodów przypisują wszystkim produkowanym przez siebie pojazdom. Kod VIN można znaleźć na różnych częściach karoserii lub w dokumentach rejestracyjnych.
W raporcie pojazdu CarVertical znajdziesz najważniejsze informacje o pojeździe, które pozwolą Ci ocenić jego stan. W raporcie znajdziesz takie informacje jak przebieg pojazdu, dane o wypadkach, kraje poprzednich rejestracji, wpisy z przeszukiwanych baz samochodów i wiele innych przydatnych informacji.
Raporty CarVertical są dostępne natychmiast lub mogą zająć do kilku minut. Usługa świadczona jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, raporty generowane są automatycznie. Przetworzenie Twojej płatności zajmuje w zasadzie tyle samo czasu – im szybciej pieniądze dotrą na Twoje konto CarVertical, tym szybciej otrzymasz raport.
Po pierwsze, CarVertical jest generalnie pierwszym na świecie dostawcą raportów historii VIN według kodu samochodu, otrzymującym część danych w czasie rzeczywistym bezpośrednio z samochodu. Informacje uzyskane w ten sposób są najbardziej aktualne, dlatego są tak funkcjonalne. Ponadto CarVertical korzysta z technologii BlockChain, dzięki czemu dane dostępne CarVertical są autentyczne i prawdziwe.
Informacje o samochodach pozyskiwane są z wielu źródeł, w tym z serwisów samochodowych, krajowych rejestrów różnych krajów, firm ubezpieczeniowych, „połączonych” parkingów i tak dalej.